Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Nikitović: Odgovor Sandi Rašković ili kratka anatomija jednog srozavanja

Komentari (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 11 oktobar 2014 18:48
osovina
Osovina Pečat-Vučić-Nikitović (a tu su negde u pozadini i Milo i Cane) najveće je zlo i grobari Srbije, koji su dovrđili ono što je preostalo nakon "žutih".
Preporuke:
39
69
2 subota, 11 oktobar 2014 18:50
Žika
Da li ovaj čovek piše o svom imenjaku? Možda o sebi?
Preporuke:
30
64
3 subota, 11 oktobar 2014 18:59
Forever Jang
Prošle nedelje urednik Novog Standarda je gostovao u 2 emisije na TV. Na Palmi kod Miletovićke jedna priča, a uveče na Pinku kod Vučićevića sa Vučelićem druga priča. Toliko o patriotama i mešanju u sutrašnje izbore u DSS. Neko je nalog dobio, nakon što je očigledno da Sanda ima uverljivu prednost nad Aligrudićem, i Novi Standard ga sprovodi.
Preporuke:
34
65
4 subota, 11 oktobar 2014 19:14
Jasna
Aha,do juce su ruzili konkurenciju iz drugih politckih stranaka ,a sada krecu i medjusobno da se blate i optuzuju,sve zbog malo vlasti,vajnih li patriJota iz DSSa.Ja i dalje krckam kokice i posmatram ovu utakmicu .
Preporuke:
15
62
5 subota, 11 oktobar 2014 19:21
Nenad
Na Standardu se itređaše sa tekstovima Jočić, Sanda, Nikitović, a u komentarima se još uključilo par ljudi iz GO, uključujući i Bakareca. Prljav veš iznose ovi iz gubitničkog tabora, ne znaju šta će drugo :)
Preporuke:
24
58
6 subota, 11 oktobar 2014 19:22
Zoran
Znaci, ako glasamo za Sandu onda predajemo DSS ne samo stranim agenturama, nego i osobi nepojamno niskog nivoa, hulji, ulizici koja ja je ljubazna prema ljudima ne zato sto je pristojna i kulturna osoba vec zato sto je poltron, dakle osobi bez ikakvih ljudskih, strucnih i bilo kakvih drugih kvalifikacija za bilo sta, kamoli za vodjenje jedne stranke. Ta stranka je ne tako davno imala podrsku 22% izaslih glasaca, a pala je na nivo ispod cenzuusa bas u vreme dok je Aleksandar Nikitovic bio u stranci to sto je bio. Ovakav neprimeren ton licnog napada na kandidatkinju za predsednika stranke uverava me da je dobro sto je Aleksandar Nikitovic napustio DSS; Nadam se da se ni pod kojim uslovima, makar da pobedi i Aligrudic, nece vratiti u stranku. A to sto se sam prepoznao u Sandinom clanku samo govori u prilog Sandinoj tvrdnji da je u stranci bilo sivih eminencija i bez da je navela i jedno ime. Odavno vise ne glasam za DSS no dobice sansu da imaju moj glas ukoliko okupe nacionalne stranke.
Preporuke:
47
51
7 subota, 11 oktobar 2014 19:24
@Forever Jang
Pogledaj šta je Cvijanović pričao na Pinku pa nećeš tako pisati. Optužio je Kirbija i američku ambasadu da kontrolišu deo medija, deo elite i da su ubili Đinđića. Šta god ko mislio o njemu, za taj nastup mu ja skidam kapu.
I ne treba deliti patriotske medije, ionako ih je malo!
Preporuke:
38
10
8 subota, 11 oktobar 2014 19:26
nemanja
Tačno je da je Koštunica dobar,kao što je tačno da su ljudi oko njega okoristili se i doprineli tome da se i DSS smatra jendom losom strankom koja se vezuje sa pljačkaške privatizacije.Gde vama je Bubalo? Gde vam je Mihajlov? Ne beše to onaj sa bradom što u poslednji čas javi Dačiću da dolaze pod njega(afera kofer). I ne beše to onaj isti koji je išao okolo i pričao kako su Djindjića ubili njegovi iz DS-a(to jeste tema za analizu),a onda onako jadno kao klinac se pravdo pa ja malo lago u duhu borbe za glasove. Takva broba za glasova i DSS koji hoćemo da vidimo kao držatvorni i nacionalni nejdu zajedno. I nekaže Sanda da je Koštunica dobar,a vi oko njega loši. Kritičari kažu.Kažu ,nećemo da grešimo dušu Koštunica je dobar,ide čovek po Dorćolu u papučama i kupuje ko sav normalan svet.Ali zbog onih oko njega,iz njegovo kabineta ne možemo ni njega da smislimo.Da li vi ikad zapitate kako je moguće da 2007 DSS osvoji oko 650 000 glasova ,a danas se nalazi ispod cenzusa?
Preporuke:
25
45
9 subota, 11 oktobar 2014 19:27
nemanja
Grebete,lažete ,kudite ,a na kraju ćete i da molite samo da ostanete u DSS i da vas niko nedira.Neće vam vredeti,svi oni koji su osuli paljbu po Sandi će leteti napolje iz DSS-a. Šta se vi sad pravite veći radikal od samog Šešelja? Knin,velika Srbija? Imali ste priliku četiri godine ,što niste učinili nešto za te Srbe iz krajine? Sad ste se setili da Srbujete,i da pozivate na stari srpski grad Knin. Knin je 1992 godine potpisom srpskog rukovodstva i prihvatnjem Vens-Ovenovog plana otišao pod Hrvatsku. Svidelo se to nama ili ne, gospodine Nikitoviću Knin je postao deo teritorije Hrvatske 1992 godine ulaženjem Hrvatske u UN. Mrsko nam bilo,ali je tako.Bunili smo se,ratovali nije vredelo na kraju bilo isto. I tada i danas je Hrvatska bitiniji medj.fakto od nas.Ne puno, isti je to šablon banane države u polukolonijalnom odnosu.

Jovan Rašković 1991: Nevodite Srbe iz Hrvatske u rat koji će izgubiti.

Da li je nešto pogrešio?
Preporuke:
30
49
10 subota, 11 oktobar 2014 19:27
Saša
"Takvi ljudi, pritisnuti svojom megalomanskom ambicijom, pristaju na svaki diktat moćnih stranih centara samo da se dokopaju nekog položaja. Za njih ništa ne znači da klimnu glavom i ispune zahtev stranih sila. Ovakvom soju ljudi pripada Sanda Rašković Ivić."

Srećom, geniju Nikitoviću je trebalo svega 11 godina da ovo shvati.

"Ostalo mi je u sećanju da sam se uvek čudio zašto je ona toliko predusretljiva i preljubazna prema meni. Mora biti da je ipak više verovala zapadnim propagandnim pričama nego sopstvenim očima. Računala je, u svojoj površnosti i lakomislenosti, da strane službe moraju znati bolje od nje i šta se dešava u DSS."

Treba odložiti izbore u DSS za 2025., ko zna šta će sve dotle Nikitović da ukapira.
Preporuke:
17
44
11 subota, 11 oktobar 2014 19:35
Risto
Nik(it)oviću, ovaj opis kao da si ukrao od izrazitog Vučićevog opozicionara, pa mu zalepio neprikladan naslov.
Preporuke:
15
40
12 subota, 11 oktobar 2014 19:36
Zoran M.Stanišić, iz Prištine
Da li vas ovo prepucavanje partokrata podseća na ne tako davna vremena, kada su klovnokrate divno sarađivale u institucionalnom urušavanju Srbije. Sanda Rašković i Nenad Popović su bili "šefovi"- rukovodioci Ministarstva za Kosovo i Metohiju ( čitaj ministarstva za povraćanje i gađenje - pljačku...),puna usta su im bila "povratak interno-raseljenih porodica" sa Kosmetsih prostora...Mi koji živimo na tim prostorima, sa gađenjem smo posmatrali tu i taku "elitu", koja nas je dovela do ambisa... Danas, kada su doživeli sunovrat klovnokratije, pomozimo im da NIKAD više ne usrećuju nikog, jer smo prepoznali "unutarpartijsko" prestrojavanje partijskih - interesnih desparadosa. Svi su isti... Zbog toga su naše nacionalne tragedije večne,duge i bolne. Zato je potrebna KATARZA na svim nivoima, a lažnu poziciju i opoziciju poslati na smetlište istorije...
Preporuke:
60
8
13 subota, 11 oktobar 2014 19:40
ljubomir jarić
I baš me briga za vas DSS ovce! Ma ko vas šiša! Vi ste to što jeste. Šic DSS. Šic!
Preporuke:
10
19
14 subota, 11 oktobar 2014 19:41
Nikitović
ko ga ne zna ili tako brzo o njemu sudi treba da vidi i gde je bio i sa kim, ako se ne varam on je obučavan u ruskom centru gde je bio jedino pokojni ili bolje rečeno ubijeni Krstić, pravi rodoljubi, a od njih to čuh, rekoše da je on jedini pravi za koga nema nikakve dileme u DSSu i van DSSa, ne treba odbaciti a po reakcijama Nenada za koga svi ovde znamo šta misli, bojim se da je Nikitović u pravu. Ako neko zna ime centra u kome je Nikitović bio, neka me dopuni.
Preporuke:
22
7
15 subota, 11 oktobar 2014 19:43
Rđosav
Jasna:
Ja i dalje krckam kokice i posmatram ovu utakmicu .
- evo ja se kladim na crnogorsku liniju. Aligrudić, Nikitović, Bulatović - pa ko ima šanse protiv atavističke crnogorske Volje za Moć?
Preporuke:
24
46
16 subota, 11 oktobar 2014 19:44
Na žalost
izgleda je u mnogo čemu u pravu, on zna a i jasno je ko još zna i u čije on ime govori - Koštuničino, o čemu je ovde reč!
Tužno i ružno rekoh već
Preporuke:
55
8
17 subota, 11 oktobar 2014 19:54
Kritičari
ja otvoreno kažem glasah za DSS i to od kada imam pravo glasa, e sad vi kritičari, za koga ste vi glasali?
da li ste glasali za neke bezgrešne?
takvih nema, ne samo u Srbiji
nego nigde u politici
a ni u životu uzgred
ako ste glasali za SRS njih je 90% verolomnika, ako ste Slobine socijaliste glasali dobili ste i koferče i Galeniku opljačkanu, ko je glasao za JUL dobio je JULina i zakon o roblju...ajde malo kritičnosti tamo gde joj je mesto.
Svako ko je bio problematičan u DSSu je u proteklih 6 godina dok su van vlasti priveden istražnim organima, i ni iza koga niko nije stao, mislim na Koštunicu, da ga zakloni. Zašto onda vi njihove grehe njemu pripisujete? Zašto njemu i DSSu pripisujete grehe koalicione vlade koju je morao praviti sa žutima i šifrovanim? zašto kolektivnu krivicu ne primenite na radikale Dveri LDP SNS ili koga već...
Činjenica je da je DSS najbolji, najsposobniji i da su svim silama i u zemlji i van zemlje na udaru jer su jedini rodoljubi!
Preporuke:
46
76
18 subota, 11 oktobar 2014 20:02
Fakti
Da vidimo šta kažu činjenice:
1. Gospođa Sanda nikada nije demantovala svoj zlosrećni intervju.
2. Verovatno je taj intervju razlog zašto je nije na januarskoj skupštini stranke predložio za potpredsednika.
3. Sanda u svojim izjavama već nedeljama proziva i napada Nikitovića, jer cela Srbija zna da se termin siva eminencija odnosi na njega.
4. Nikitović ima pravo da se brani, kao što to i radi.
5. Sanda smatra da joj je politički profitabilno da napada Nikitovića, odnosno preko napada na njega da šalje poruku članstvu i skupštinarima da Koštunica ništa nije ni odlučivao, odnosno da je to sve kuhinja Nikitovića.
Preporuke:
51
12
19 subota, 11 oktobar 2014 20:03
zla kob DSS-a
Ovaj čovek je vedrio i oblačio i bio bio pravi vladar i u stranci i u Srbiji, Koštunica je bio samo paravan za "crnogorski klan", to su svi u starnci znali. I zbog njih je i stranka Srbija u ovakvom stanju u kakvom je.
Preporuke:
19
43
20 subota, 11 oktobar 2014 20:05
Fakti - nastavak
6. Koštunica se na žalost ne oglašava, što ostavlja prostor Sandinom timu da manipuliše sa njegovim imenom.
7. Nikitović nema nikakve funkcije u stranci, na sve je dao ostavku, samo je član.
8. Sanda ima pravo da se kandiduje, kao i svaki član stranke, poput Aligrudića.
9. Kada se neko kandiduje, onda mora da čuje argumente, za i protiv sebe.
10. Kandidati moraju da iznose argumente za svoje stavove. Argument ne može biti manipulacija sa drugima, niti proglašavanje Koštunice za nesposobnjakovića, kojem je Niktović vodio stranku i državu.
11. Ako je sve navedeno tačno, Sanda se kandidovala zarad obračuna sa Koštunicom i njegovom politikom.
Preporuke:
48
10
21 subota, 11 oktobar 2014 20:09
Forever Jang
@@Forever Jang
Zbog toga je i doveden u emisiju, da kaže nešto što je nedokazivo, a da mu ne fali dlaka s glave. Zašto na primer nije rekao koje medije, a posebno ko kontroliše medij na kome je bio gost. E to bi već morao da dokazuje. Kad je već bio kod slučaja Đinžić, čudo jedno kako ne pomenu pravu adresu u Visbadenu, nego Kirbija.
To su fore tipa "živ mi Todor da se čini govor", toliko smo i ja i Vi inteligentni da nas ne prevare.
Preporuke:
15
32
22 subota, 11 oktobar 2014 20:09
Ivan Aleksić
Iiiii... krenuše SNS botići, po ser Alekovoj komandi - "udrite minuse!".
Preporuke:
29
28
23 subota, 11 oktobar 2014 20:11
Najmanji
Nikitovićeva argumentacija je skokovita, nedosledna. Put od premisa do zaključaka, koji sprovodi u tekstu, nije ni najmanje obavezujuć. Preveliki zaključci iz premalih tvrdnji. Bojim se da mu je, ipak, sujeta proradila.
Doduše, možda je ovek upravu, ali to se ne vidi u njegovom tekstu.
Žalosno je to da, kada čovek može da uzrazi na takav način (bez prekidanja od strane novinara, upadica i sl.) da ipak ne ume da bude dosledan. Dakle, ili mu doslednost izražavanja nije jača strana ili je ona posledica stvarnog nepostojanja doslednosti: strani agens-Sanda-rasturanje Koštunice i DSS-a.
Po mom shvatanju, da je bilo pameti DSS se nije morao saplesti o zamke i rasturiti. One su bile toliko očigledne i očekivane da samo nerazuman nije mogao da ih pretpostavi i uoči. Na džaba mu naknadna pamet i lelekanje, kako ga ljuti neprijatelji poraziše u njegovom poštenju i lakovernosti.
Preporuke:
15
33
24 subota, 11 oktobar 2014 20:15
cekaj bre malo
ovoliki minusi samo zato jer smo za sandu raskovic....tu mi je nesto sumnjivo, na drugu stranu vise nisam siguran ko je ko, kako ko uzme vlast tako poludi i pocne da otcepljuje teritoriju, ko bi rekao za bivse radikale da ce biti evro fanatici....jedno sigurno znam, svi se ovi menjaju radi velikog kolaca tj preduzeca, izgleda mi da niko vise, ali bas niko ne misli na srbiju, jos malo cemo po pasose ici u americku ambasadu a za licne karte u nemacku.....srbija je definitivno razmontirana, nije vise ni bitno od svih DOSOVACA I RADIKALA ko ce da dodje na vlast, ko god dodje bice samo jos gore ali ako nazadnjaci ostanu jos koju godinu niko vise ne treba da se trudi oko politike, iza njih ne ostaje nista!
Preporuke:
25
33
25 subota, 11 oktobar 2014 20:28
@Forever Jang
Zapravo je rekao da se na pinku nije mogao čuti glas protiv briselskog sporazuma. Verujte mi odgledajte, jasno je da je Cvijanović na pro-vučićevskoj liniji, ali taj nastup mu je bio izvanredan! Ima da se nađe negde na internetu sigurno.
Preporuke:
3
5
26 subota, 11 oktobar 2014 20:37
Šta je tačno Sanda rekla

Ali, je li po vama to područje trebalo doći pod jurisdikciju Republike Hrvatske?

Po onome što je Badinter rekao, ja teška srce moram reći da je. Badinter je rekao svoje. Moje mišljenje je, kao i što je bilo mišljenje mog oca, da se opredjeljuju samo narodi, a ne republike. Badinter je rekao drugačije. To je muđunarodna komisija i to se, molim lijepo, mora slušati. U svakom slučaju, onda je srpskom narodu u Hrvatskoj i bilo mjesto. Kao što mu je bilo mjesto i u hrvatskom Ustavu jer je on bio konstitutivan narod. Konstitutivnost je bila izbačena iz hrvatskog Ustava. To je izazvalo jako veliki revolt. Za to se zalagao moj otac, da se u okviru Hrvatske nađe neko rješenje za njih. Ali da to rješenje bude svakoko više od toga da oni igraju kolo i pišu čirilićnim pismom na nadgrobnim spomenicima.

http://www.sibenik.in/sibenik/Sanda-raskovic-ivic-teska-srca-moram-priznati-hrvatska-je-imala-pravo-na-uspostavu-jurisdikcije-u-kninu/16142.html
Preporuke:
12
18
27 subota, 11 oktobar 2014 20:39
cek cek
cekaj bre malo niste u pravu pogledajte unazad svaka vest o Sandi je zasuta plusevima, dakle jasno je kome ona odgovara, ne pravite se nevesti.
Preporuke:
13
9
28 subota, 11 oktobar 2014 20:40
Sava
Nema vece casti,niti preporuke nego kad vas ovakav sljam napada!!!Sanda pobedjuje,to se vec u glas ZNA.A sto to nekima smeta,pa angazuju botove...zalim slucaj...
Preporuke:
8
26
29 subota, 11 oktobar 2014 20:40
s.p.Lajković
Malo je sve ovo nekrofilno. Tući se oko leša zvanog DSS. Besmisleno. Oni su završili svoje. Možda ste na trenutke bili i patriote i dobri po Srbiju ali ste na kraju ispali kukavice i slabići i zato, daleko vam lepa kuća.
Preporuke:
28
9
30 subota, 11 oktobar 2014 21:01
Forever Jang
@@Forever Jang
U redu, pogledaću ponovo. Možda ste u pravu. Ali to me sigurno neće pokolebati značajno, jer Željkov rad pratim već jedno 15 godina.
Preporuke:
9
1
31 subota, 11 oktobar 2014 21:01
Mićunović
Na kraju -šta doživesmo. Raspad DSSa. Tako i treba, svako svome stadu. Popović stvori stranku - za koje babe dušu. Da bude vođa. I šta. Nikitović bi svoju ali sa kim. Aligrudić je dobar momak, ali nema ekipu ni članstvo.
Dragi moji, nisam Sandin nego Dr Raškovića, velikog mudraca koga ubiše naši.
Srbi se spremaju pod šljivu.
Spas je preko Drine - Dodik!
Preporuke:
25
5
32 subota, 11 oktobar 2014 21:10
Slavomir Srpski, @Nemanja
Knin je 1992 godine potpisom srpskog rukovodstva i prihvatnjem Vens-Ovenovog plana otišao pod Hrvatsku.


Istina je da je Knin po medjunarodnim zakonima u OUN pripao Hrvatskoj kada je ona primljena kao nova clanica OUN jer nije nikog bilo da se tome legalno suprotstavi posle 27.4.92, kada je Slobo konacno urusio SFRJ (jedinu validnu clanicu do tad) stvarajuci drugu drzavu (sa drugacijim granicama). Kada je tako sahranio SFRJ (sto zapad jedva doceka) vec u maju su primljene u OUN sve ostale koje su zahtev podnele, a SRJ je obavestena da moze ako zahteva i ona da se ukljuci.

Elem, Slobo je sahranio SFRJ i ozakonio HR kao novu priznatu clanicu, sa teritorijom koju je ona podnela u zahtevu. Sve to ipak nije rzalog da g.dja Sandra prihvata Badinter komisulu narucene od EZ, koja nije imala nikakav legalan nacin da uslovljava bilo sta u SFRJ, jer SFRJ nije bila clan EZ vec samo clan OUN. Badinter je bilo politicko nasilje EZ na SFRJ i od toga se trebalo BRANITI.
Preporuke:
12
14
33 subota, 11 oktobar 2014 21:15
Drinko Končarević
Ovi silni minusi, kome pripadaju? Sandi?
Preporuke:
9
0
34 subota, 11 oktobar 2014 21:24
Maksim
Ovoliki broj minusa se pojavljuje samo u pederskoj nedelji. Da nije ko od kandidata peder?
Preporuke:
12
17
35 subota, 11 oktobar 2014 21:43
nemanja-slavomir srpski
Na nekoj prethodnoj vesti sam vam već odgovorio,ali ponoviću se ukratko.
I sami ste rekli da je Hrvatska član UN,i mi kao takodje članica UN je prihvatamo. Meni ovo sad izgleda smešno.Znači prihvatmo to medj.članstvo u UN,a ne prihvatamo preteču tog stanja tu mrsku nam Banditovu(Banditernovu komisiju). Tačno da nije imala ,apsolutno. Ali je tačno,a vi ste o tome veće se ovde i raspravli sa G.J što znači da odlčno poznajte tu oblast,da Hrvatska nije mogla postati član UN sa teritorijom koju nije kontrolisala.


Već dva veka se granice crtaju za zelenim stolovima,a ne vojničkim čizmama.-Jovan Rašković
Preporuke:
8
4
36 subota, 11 oktobar 2014 22:25
Lola
Pojedini kadrovi DSS su znatno kritičniji prema Sandi nego prema Vučiću u izbornoj kampanji. Ispade da su sve vreme gajili guju u nedrima.
Ne može se garantovati ni za koga ali Sanda bar obećava nešto novo, iako ne tvrdim da je drugo krilo u krivu. Imaće moju podršku ako jedan od njenih prvih poteza bude izlazak DSS-a iz beogradske vlasti i rad na ujedinjenju opozicije.
Preporuke:
17
10
37 subota, 11 oktobar 2014 22:27
b.a
Nisu svi minusi od botova
nego od nas koji se ne slazu sa komentarima
Preporuke:
13
6
38 subota, 11 oktobar 2014 22:28
Milos Stankovic
@Fakti

Pre nekoliko dana Kostunica je poslao pismo IO DSS u kojem je trazio da se oba kandidata pismeno obavezu da nece cepati stranku ako izgube na skupstini. Posto mu je Milos Aligrudic vec vise od 20 godina jedan od najblizih i najodanijih saradnika, jasno je koga je ovim pismom prozvao. Kostunica je u svom pismo posebno naglasio opredeljenje DSS za politicku neutralnost Srbije - upravo na pitanju neutralnosti se vodi rasprava izmedju Aligrudica i Iviceve. Sanda Raskovic Ivic pokusava da zamuti ideju neutralnosti idejom suverenizma koja postoji u zemljama koje su osnivaci EU i NATO.I na kraju, javnost treba da zna da se Sandra Raskovic Ivic zajedno sa Sinisom Kovacevicem pred same izbore ogradila od DSS i Kostunice, ne prihvatajuci neutralnost, a valjda je i maloj deci jasno da je to jedini spas za Srbiju. Konacno, za vodjenje jedne stranke, pogotovu one cija politika gleda dalje od sledecih izbora, su potrebni talenat i iskustvo, sto itekako poseduje Milos Aligrudic.
Preporuke:
17
11
39 subota, 11 oktobar 2014 22:40
Milos Stankovic, nastavak
Svaka borilacka vestina se zasniva na pogadjanju slabih tacaka protivnika i to Sanda Raskovic Ivic odlicno radi - posto je kontraproduktivno napadati Kostunicu, ona napada njegove najblize saradnike, pre svih Jocica i Nikitovica. Ona zastupa politiku koju je Zapad vodio protiv Kostunice od 2000. naovamo, a koja se svodi na tvrdnju da je Kostunica potpuno nesposoban, a da politiku vode centri moci u njegovom okruzenju. E sad, ako je bas toliko nesposoban, zasto mu ni u penziji ne daju mira? Cim krene bilo kakva prica u patriotskom delu politicke elite, odmah pocinje prica za politicku pozadinu ubistva Djindjica i paljenje ambasada. U poslednjih pet godina se obe hajke aktiviraju na svakih pet meseci. Ako je Kostunica toliko nesposoban, zasto je kriza koja traje od 1980. naovamo, zaustavljena bas u njegovo vreme od 2004-2008? Vladeta Jerotic je pre neki dan morao da podseti javnost da je Kostunica ostavio u naslednje demokratske institucije, slobodne medije i budzetski deficit.
Preporuke:
15
8
40 subota, 11 oktobar 2014 22:45
Milos Stankovic, nastavak 1
O Kostunici moze da prica ko sta hoce, ali ni najveci protivnici ne mogu da mu ospore da je vodio SAMOSTALNU poltiku. Da li iko u ovoj zemlji moze da zamisli da Kostunici ambasador neke zapadne zemlje naredjuje koga ce da postavi za nacelnika generalstaba? Ili da mu naredi ko ce biti ministar finansija ili sef kancelarije za saradnju sa Evropskom unijom? Pa on bi to ukinuo, pobogu! Interesantno je da Sanda Raskovic Ivic ne uzima evromafiju u usta, vec se bavi Kostunicinim decenijskim saradnicima i prijateljima. Bas me interesuje o cemu su razmisljali ti koji su je podrzali.
Preporuke:
13
7
41 subota, 11 oktobar 2014 22:50
nemanja-miloš stanković
Što se tiče pisma, to još jedno u nizu pokazivanja veličine V.K. Mislim da je pismo upućeno ipak Aligrudiću ,jer je jasno da će on sutra da izgubi.Što bi Sanda cepala išta kad će ona da pobedi?Ono što je još bitno,zašto je ono upućeno pre Milošu.Pa zato što Miloš ne zna da bude u stranci ,a da nebude u vrhu tako je već 20 i nešto godina. Sanda je na zadnjim izborima u januaru ove godine potupno izbačena iz vrha stranke.To je tako jer je tako V.K odlučio. Da li je Sanda napustila stranku,da li ga je negde javno pljuvala? Ne ,nije.Da li je pljuvala kad su izgbili izbore za parlament ,na kojem se ona kao i još dosta istaknuith članova nije našlo?Ne nije ,bila je dostojanstvena do kraja.Tako da nema ni jednog razloga da Sandi bude upućeno to pismo.Apsolutno je nebitno dal je nautrlnost ili suverenizam.Bitno je šta iz nje proizlazi.A na prvom mestu ne EU.Zašto se bavite pokušajem pravljenja razlike izmedju ta da pojma,kad se oni dopunjuju i opšte nisu isključivi.
Preporuke:
11
12
42 subota, 11 oktobar 2014 22:51
Oliver Kromvel
Svađa oko mrvica,stranka na izdisaju,bez programa,koncepcije,ideologije a oni se bore za fotelje,sve je to jako smešno,samo jedno ću reći cenite ljude po delima ne po izjavama,objavama,intervjuima,obećanjima,ko god bude pobedio u toj jadnoj strančici vrlo brzo će pokazati svoje pravo lice.
Preporuke:
16
6
43 subota, 11 oktobar 2014 22:51
nemanja-miloš stanković
Javnost treba da zna,slažem se ali ne neistine kojima se služe ljudi iz Miloševog okruženja. Prvo mislim da je neprimerno uporedjivati Sandu i Sinišu.Zato što danas Siniša pravi novu stranku,a Sanda je u trci za predsednika DSS i kako se ona ogradila kad je tu? I ne samo da je u njemu,nego će od nedelje i da ga vodi.Ono što je istina da se ogroman broj ljudi protivio načinu vodjenja stranke. Ne neutrlnosti.Vi spominjete kako je ona napustila politiku neutralnosti.Ja vas podsećam da je ta ideja zaživela na izborima 2012,kad je Sanda izabrana i na listi DSS za poslanika.Znači ona je dve godine u parlamentu zastupala tu politiku.Ništa manje, nego M.Aligrudić.

A da ja vas nešto pitam. Ako Sanda pobedi,da li ćete nastaviti da budete član DSS ,naravo ako ste član.A ako niste ,da li ćete nastaviti da glasate za DSS?
Preporuke:
11
12
44 subota, 11 oktobar 2014 23:08
nemanja-miloš stanković
Apsolutno je netačno da je Sanda napala Jočića,šta više nije mu ni odgovorila na isti način. Što se tiče Nikitovića,on se prepozno.Šteta što nisu i drugi. Vi protivinici Sande Rašković Ivić ,imate veći problem sa njom nego sa Vučićem čini mi se.Da ste u stanju toliko laži i toliko pljuvačine da iznesete u ovih par dana to je neverovatno.Ali ne vredi vam,Sanda će pobediti. Kad je Sanda rekla da će da menja politiku,kad je Sanda rekla da je Koštunica ubio DJindjića i zapalio ambasadu?Sanda je rekla da je Koštunia osnivač DSS i da će ona nastaviti njegov put,i da za razliku od DS-a koji se ogradio od Tadića DSS to nemora.E to je ono što je ona rekla,šta će uraditi to ćemo još videti. Sve što ste rekli za Koštunicu i DSS kad je on bio na vlasti je tačno.I da li vi možete da zamislie da neko bude na čelu DSS i da on pljuje Koštunicu i da ostali aplaudiraju? To bi bilo političko samubistvo i kraj karijere u DSS. To eto čak ni Nenad Popvić neće da radi ,iako mu se može čovek ima svoju strank
Preporuke:
11
6
45 subota, 11 oktobar 2014 23:10
nemanja-miloš stanković
Što se tiče tih koji su je podržali prvo čime se sigurno nisu vodili je to da sve što vi pričate da je istina. Jedina pljuvačina je stigla od strane ljudi oko Miloša Aligrudića.Milošu svaka čast,ali Jočić i Nikitović će posle izbora morati da spakuju kofere u DSS-u. Recite mi jednu pljuvačinu od strane ljudi oko Sande Rašković Ivić upućenu Miloš?Nema,pa ne možete reći. Drugo čime su se vodili da je DSS došao do dna ,i ispod cenzusa i da su potrebne promene.
Preporuke:
10
6
46 subota, 11 oktobar 2014 23:59
Milos Stankovic
@ Nemanja

Vasa tvrdnja da je pismo upuceno Milosu je potpuna perverzija onoga sto u pismu stoji. Jocic, s obzirom na zdravstveno stanje, odavno vise nije u stranci. To je glas nekoga ko je mnogo truda ulozio u DSS. Sta je Sanda Raskovic Ivic ulozila? Da, tacno je da su Sanda i Sinisa Kovacevic predvodili grupu koja se ogradila od Kostunice i politike neutralnosti, iako je ta politika u nemogucim uslovim stvarana od 2008. Sanda ni jednu jedinu rec nije rekla protiv te politike skoro punih sest godina, vec je cekala izbore da zabije Kostunici noz u ledja. Odatle i pismo.
Preporuke:
6
5
47 nedelja, 12 oktobar 2014 00:13
Milos Stankovic, nastavak
@ Nemanja

Razmislite da li je bolje da DSS vodi Aligrudic, sigurno jedan od najiskusnijih i pri tom najmladjih srpskih politicara, u cije stavove valjda niko zivi ne sumnja, ili Sanda Raskovic Ivic, koja nikada nista nije znala argumentovano da obrazlozi. Potrebno je valjda imati neki talenat za vodjenje jedne ozbiljne stranke, a Sanda ga sigurno nema. Premotajte film i setite se Aligrudicevih nastupa u javnosti - vecina pogadja pravo u centar! Uspeo je da se nametne u PSSE kao clan iz jedne male zemlje, koja se pri tom nalazi u jako teskom medjunarodnom polozaju. Ne znam da li je Sanda ikada bila i poslanik, a Milos je bio predsednik poslanicke grupe DSS-a. Zaista mi nije jasno odakle joj hrabrost da se kandiduje za predsednika DSS, stranke koja ima verovatno najprofilisaniju ideologiju od svih srpskih stranaka, a ona o toj ideologiji pojma nema. Ideja Zapada je da DSS ostane bez svoje ideologije, a onda moze da ima i 70% glasova, nece postojati, kao sto vise ne postoji SRS.
Preporuke:
7
7
48 nedelja, 12 oktobar 2014 00:35
Stef
Zanimljivo da je taj intervju bio ''bunkerisan'' godinu dana i aktiviran je u zgodno vreme. Sanda je osoba tankih političkih znanja, to se vidi i u intervjuu i u javnim nastupima. Argumentacija da je Hrvatska imala pravo da povrati jurisdikciju nad Krajinom je skandalozna, jer post hoc opravdava i način na koji je to izvršeno (etničko čišćenje kao dovršetak genocida iz II sv. rata). Takođe, ne razumem ljude koji se pozivaju na plan Z-4, to je čista magla, Hrvatska nikada nije htela ni ozbiljno da razgovara o tome, a kamoli da prihvati taj nepostojeći plan. To je bila zgodna žvaka za kupovinu vremena do konačnog rešenja - fizičke eliminacije Srba iz Hrvatske. Ko ne veruje, neka pogleda izjave H. Šarinića u dokumentarcu o padu Krajine. Moj lični utisak je da je Sanda projekat nalik Tadiću iz 2004, još jedno lepo lice mršave politike.
Preporuke:
13
2
49 nedelja, 12 oktobar 2014 01:56
Mićko
@ Milos Stankovic

Mlad je kao rosa u podne.
Preporuke:
2
1
50 nedelja, 12 oktobar 2014 02:52
sima-miloš stanković
Moja tvrdnja oko pisma je bila ironija.Naravno da je jasno da Koštunia podržava Aligrudića. Ali nevdim zašto bi pismo bilo upućeno Sandi? Kao Sanda će da izgubi,pa nek joj bude jasno što joj je činiti?Sanda nije napustila stranku ni kad je od te iste stranke i od tog istog vrha stranke ostavljena sa strane i marginalizovana. A to je uradjeno zato što je odlučila da kaže da ovako više nejde. I ko je bio u pravu oni koji su je marginalizovali,ili oni koji su govorili da to ne valja kako se radi i da je kao posledica DSS van parlamenta. Po drugi put napominjem Sanda se nije odrekla ni DSS ni politike neutralnosti. Sanda je zastupala tu neutralnost u skupštini od 2012-2014 godine. Da se odrekla DSS danas bi bila u nekoj drugoj stranci ili svojoj.A Miloš i ostali boje da se zapitaju kako to da Nenad Popović kojem su uvek davali podršku pa čak i na zadnjim izborima u stanci ih je napustio i osnovo novu stranku?Taj Siniša Kovačević hteli vi to da priznate ili ne,bolelo to vas ili ne je
Preporuke:
2
1
51 nedelja, 12 oktobar 2014 02:56
nemanja-miloš stanković
zastupo Srbija van EU,kad je DSS sa Koštunicom onako evrofanatično išao ka toj isto EU. Pa kad je DSS odlučio da kaže ne EU,Siniša je na poziv Koštunice došao u stranku i brzo napredovo. Grešite stalno u jednome nisu oni ustali protiv Koštunice i ostalih zbog politike neutralnosti ,nego zbog načina vodjenja stranke.Ne može se akstivnost stranke zasnistvati na štandovima od Zemun pijace pa do Cvetkove pijace.A dotle predsednik strnke jedinu aktivnost i kampanju vodi na Bukulji.To su bile dobronamerne kritike,koja su kasnije ispostavile skroz tačne.Ja sam branio tad ovo prvu stranu,nije mi teško da priznam.Ali,šta posle ovog debakla imam da kažem?Da opet branim neodbranivo?

Koje pismo? Pismo Sande R.I je došlo kao posledica pisma Drgana Jočića.
Imate pravo da kažete da Sanda loš političar,ja sa tim naravno ne slažem. Ali videli smo dokle smo dogurali sa jakim javnim nastupima prof.Samardžića i Miloša Aligrudića. Sanda je bila poslanik,to što vi nepamtite je ili posledica nepoznavanja
Preporuke:
3
2
52 nedelja, 12 oktobar 2014 02:56
nemanja-miloš stanković
prilika u DSS,ili namerno to kažete.Od 2012-2014 je bila poslanik u skupštni. Znate šta ja nepamtim kad je Koštunica zadnji put bio poslanik,pa ga to nije sprečilo da bude i dobar predsednik i državnik.Ne čine političara i državnika prazna priča,javni nastup i simaptičnost.Čine ga dela.Branko Dragaš je jednom priliko opisivo naše opozicinare sa kojima je saradjivo.I Koštunicu je opisao kao sporog.Da li ga je to sprečili da bude to što je bio?Ne,nije.Ne znam zašto insistirate na tvrdnji da je Sanda pala sa neba u dss.Tačno da je ona od 2003 u DSS.Ali ona je do 2014 godine obavljala funkciju potpredsednika stranke i člana glavnog odbora.Istina je da je čudno to što se ona kandidovala u ovim nepovoljnim uslovima.Ali baš zbog svega toga njena pobeda će biti veća.A vi se zapitajte zašto tu ženu koja je mnogo kraće u stranci ,a vi tvrdite da ona ni ne poznaje stranku, podržava toliko članstvo?Ja da sam 22 godine u jednoj stranci i da imam manju podršku nego neko ko je 10 godina,ja bi zapito.
Preporuke:
3
2
53 nedelja, 12 oktobar 2014 07:09
@Rđosav
Pitanje koje se ovde postavlja je sledeće: čija volja za moć je malignija - crnogorska ili pomešana hrvatsko/hercegovačka.
Preporuke:
3
2
54 nedelja, 12 oktobar 2014 09:09
Forever Jang
@@Rđosav
Pitanje koje se ovde postavlja je sledeće: čija volja za moć je malignija - crnogorska ili pomešana hrvatsko/hercegovačka.

Odgovor: Bajčetinska!
Preporuke:
4
2
55 nedelja, 12 oktobar 2014 10:09
b.a
Uspeli su da razbiju sve sto je iole valjalo u Srbiji! Naravno da vise necu glasati za DSS kad Sanda postane predsednica.
Preporuke:
3
1
56 nedelja, 12 oktobar 2014 10:13
@nemanja-miloš stanković, subota 22:50
„Da li je Sanda napustila stranku ,da li ga je negde javno pljuvala?“

Pa nije napustila stranku, ako mislite na DSS, a nije ni Koštunicu pljuvala (bar ne javno) samo je narodnjacima , tačnije Tomi Nikoliću, uputila „usrdnu molbu“ da je postavi za ambasadora u Argentini. Toma se nije usrdno umolio i tako je ona ostala u DSSu gde će po svoj prilici postati predsednik.
Preporuke:
3
1
57 nedelja, 12 oktobar 2014 10:29
@Forever Jang 9:09
Pa dobro, kad vi kažete. Onda mi ništa drugo ne preostaje nego da se iz Srbije iselim ili u Hrvatsku (negde u okolinu Šibenika), ili u Crnu Goru. Kao Srbinu, prema meni će svi biti benigni. Kako se nisam toga setio ranije. Hvala vam što ste me prosvetlili i oslobodili predrasuda.
Preporuke:
2
0
58 nedelja, 12 oktobar 2014 11:44
nn
Opet argument "ja nikog nisam pozvao". Citali smo skoro o tim argumetima premijera i dr ministra tako da je suvisno raspredati.

Koštunica nije hteo vlast kao nagradu, a da zauzvrat izruči Srbiju neprijateljima.

Koliko je ljudi izruceno Hagu za vreme Kostunicinih vlada?

Kako su vrsene privatizacije u Srbiji za vreme Kostunicine vlade i koliko je spornih i propalih? Mozda se Kostunica time nije bavio, ali su ljudi iz DSS vodili neke ekonomske resore.

Prljavo i djonom. Nedostojno. Pranje biografije.
Preporuke:
1
1
59 nedelja, 12 oktobar 2014 12:43
Beatović Nebojša
Jedino što mogu da zaključim je da je cijelo društvo izbušeno zapadnim krticama,a ko je u konkretnom slučaju krtica je manje važno.
Ali znam da su 2000. svi bili zapadne krtice.
Neko svjesno,a neko nesvjesno.
Još jednom se zapitajte zašto robija Vojislav Šešelj.
Pa zato što je jedini od svih njih spreman da položi glavu za Srbiju.
Ovi ostali nisu spremni da se odreknu ni apanaže ni sujete.Navedeno se odnosi i na takozvane patriotske medije.Da šta vrijede već bi im urednici bili u Hagu.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner